Llibres recomanats per a pipafumadors

Written by Estanc Núria. Posted in Estanc

Ets pipafumador? Avui 23 d’abril, dia del llibre, hem pensat en algunes lectures que potser poden acompanyar-te durant les teves estones de fumada.

Mes Tabacs à Pipes: Journal de dégustation de tabacs à pipes

Autor: Pichtee Petits Cahiers

Idioma: Francès

Dietari de degustació per a que puguis pendre les teves pròpies notes. 45 fiches.

Més info

Puros. Diario de Registro

Autor: Inspired Life

Idioma: Castellà

Un dieteari molt semblant al cas anterior. En aquest cas en castellà.

Més info

Tabacos e Cachimbos: De Cristóvão Colombo até hoje

Autor: Alfredo A Maia

Idioma: Portuguès

Aquest llibre recull 50 anys d’experiència del seu autor. És una guia de referència per a tot aquell que vulgui apendre a fumar pipa. Alfredo A Maia és també un gran col·leccionista de pipes.

Més info

Las tres pipas de Francisco Valdés

Autor: Juan Bautista Durán

Idioma: Castellà

El protagonista, un noi del nord, arriba a un Madrid intemporal on el tabac està prohibit. Aviat descobreix el Club de Francisco Valdés, un local clandestí on acudeixen gent molt disperses, des d’uns cridaners comtes a René Magritte, Ernest Hemingway o Greta Garbo, tots amb la intenció d’assaborir un bon havà o la pipa. A partir d’aquesta circumstància, els nous personatges que aniran apareixent i les peripècies del protagonista atraparan el lector fins a trobar-se en un altre escenari, on les tornes s’han tornat i no obstant romanen sorprenentment lligades al club.

Més info


Benvolguts lectors i clients,

Us desitgem una bona diada de Sant Jordi.

Us recordem que estem a la vostra disposició per les vies habituals de contacte.

On estem

  • Avinguda Catalunya 23, baixos
    43002 Tarragona

Contacte

Horaris

Matí 09.00h-13:30h
Tarda 17.00h-20:00h
Dissabte 09:00h-14:00h
Diumenge tancat